Norsk Revmatikerforbund (NRF) har lansert kampanjen "Kronisk kompetanse" for å fremheve hvordan arbeidsplasser kan tilrettelegge…

Generalforsamling 2025 – et vårlig møte i godt selskap
Mandag 18. mai samlet Rådet for Muskelskjeletthelse sine medlemsorganisasjoner til årets generalforsamling i FORMIs lokaler i Bygg 37 på Ullevål Sykehus. Representanter fra tolv av våre medlemsorganisasjoner møtte opp til en innholdsrik og effektiv dag hvor vi også gjennomførte årets andre medlemsmøte. I medlemsmøtet jobbet vi videre med LØFTE-prosjektet hvor vi jobber med å identifisere hvilke tiltak våre medlemmer mener vil kunne være med på å løse muskelskjeletthelse- utfordringene vi har i Norge i dag.
Etter generalforsamlingen fortsetter styrets sammensetning tilnærmet uendret inn i det nye styre- året. Vi benytter likevel anledningen til å ønske Erna-Marie Storenes fra Landsforeningen for nakkeskadde hjertelig velkommen som ny vara i styret.
Takk til alle som deltok – det er godt å se engasjementet som preger rådet når våren er her!

I dagens hektiske agenda glemte vi å ta bilder og legger her ved bilder fra medlemsmøtet i januar med tilsvarende fremoverlente deltakere.
